Sök på sidan

Gamla Hamn - Vanha Satama 19

Pietarsaaren Vanha sataman ry

Pietarsaaren Vanha sataman ry perustettiin vuoden alussa. Yhdistyksen tarkoituksena on edistää Pietarsaaren Vanhansataman alueen kehitystä, kaupunkilaisten ja vierailijoiden kiinnostusta ja osallisuutta alueeseen ja alueen yritysten, yhdistysten, asukkaiden välistä yhteistyötä.

Useita tapahtumia vuoden aikana

Yhdistyksen ensimmäinen vuosi sai mahtavan alun usean uuden tapahtuman myötä Vanhassa satamassa. Jo helmikuussa oli Avoimet ovet, toukokuussa oli Siivoa & raivaa –tapahtuma sekä Ravintolapäivä. Osallistujia oli reilusti ja tapahtumat loivat liikettä ja elämää alueelle. Tapahtumat ovat tärkeä osa yhdistyksen toimintaa ja olette kaikki tervetulleita ideoimaan lisää, olemaan mukana järjestämässä niitä sekä tietysti osallistumaan niihin.

Alueen kehitys on yhdistyksen tärkein tehtävä ja tätä tehdään mm. jatkuvan dialogin kautta kaupungin kanssa. Yhdistyksen hallitus on koonnut listaa toimenpiteistä jotka olisi tärkeitä alueella ja näistä on tarkoitus keskustella kaupungin virkamiesten kanssa. Ajatuksena on pitää kaksi tällaista tapaamista per vuosi. Ole mielellään yhteydessä hallitukseen sähköpostitse tai suoraan sen jäseniin jos sinulla on ideoita tai toivomuksia.

Seuraa meitä somessa!

Gamla hamn – Vanha satama –facebooksivu on paras tapa olla ajan tasalla siitä mitä alueella tapahtuu.

» Seuraa meitä Facebookissa!
GamlaHamn_logotyp.png

Pietarsaaren Vanha satama ry