Sök på sidan

Bli medlem du också!

HAR GAMLA HAMN EN PLATS I DITT HJÄRTA?

Du har kanske umgåtts med dina vänner på Kittholms badstrand eller så är Gamla hamn för dig ett ställe att låta tanken vila och batterierna laddas. Kanske är Gamla hamn din favoritplats att ta en promenad med hunden och du tycker att den nya hundparken är det bästa som har hänt i stan på sistone.

Kom med i Gamla hamn i Jakobstad rf. och du är med och utvecklar området och dess maritima kulturarv. Bli medlem i föreningen och du kan:

- vara med och hitta på samt ordna evenemang tillsammans med områdets aktörer
- påverka hur du tycker området skall utvecklas
- eller så kan du bara vara medlem för att understöda utvecklingen i Gamla hamn och hålla dig á jour med läget.

Du väljer själv hur aktivt du vill vara med. Vi är glada för din medverkan oberoende!

Du blir medlem genom att betala in medlemsavgiften 10 € på föreningens konto, Pedersörenejdens Andelsbank Jakobstad FI07 5567 0720 147945.
OBS! Skriv ditt namn samt e-postadress och eller telefonnummer så vi kan hålla kontakt med dig.

GamlaHamn_logotyp.png

Gamla Hamn i Jakobstad rf